Kolejna dawka filcu :-)

piątek, 15 marca 2013

Witajcie oto kolejna dawka filcu :-)
Naszyjniki robiłam w pracy z dzieciakami na kiermasz. Zdjęcia nie są najlepsze, a komplety w realu prezentują się dużo lepiej :-)



 Jajka z filcu tez robiłam z dzieciakami w pracy, bardzo się starały i spodobała im się zabawa z filcem :-)
Mam nadzieję, że chociaż mała ilość tych umiejętności zostanie im w głowie, i w przyszłości będą wykorzystywać tą wiedzę i umiejętności do zabaw ze swoimi dzieciakami :-) Są to początki ich pracy z filcem więc proszę o wyrozumiałość :-)

 A to pierwsze etui na telefon, które zrobiłam :-) Tak szczerze to podpatrzyłam męża jak wycina jakieś literki z filcu i też postanowiłam tak zrobić. Więc powycinałam sobie wzorki, które podszyłam różnymi kolorami i tak to wyszło :-)
Nie ukrywam, że "moje starsze dzieciaki" z pracy też podpatrzyły mnie i zrobiły już swoje etui, które prezentują się o niebo lepiej od mojego :-) jednakże nie są jeszcze skończone :-) jak skończą to wstawię zdjęcia :-)
Pozdrawiam

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Zapraszamy do grona obserwatorów i ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Anonimom dziękujemy.