:-)

środa, 11 kwietnia 2012

Nikt tak pięknie nie robi kolczyków jak Paula :-) no i nikt ( a na pewno już nie ja) nie potrafi naszych prac tak pięknie ubrać w słowa....



Co do moich prac, to jestem na etapie "raczkowania", ale mam nadzieję,
 że się Wam spodoba :-)
Oto kilka z moich "wynalazków" :-)
Na początek chustecznik, zrobiony specjalnie dla mojej drogiej bratowej ...
Słoneczniki :-)
Chabrowo :-)
Pudełeczko na skarby dla małej księżniczki :-)
W sumie zimę mamy już za sobą ale ja wciąż lubię udziergać coś fajnego. Tak wyglądają komino-szale zimowe...

2 komentarze:

  1. Nie wierzę, że jesteś na etapie "raczkowania" Twoje prace są prześliczne. Szkoda, że ja takich talentów nie posiadam :( Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  2. podziwiam! robicie piękne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Zapraszamy do grona obserwatorów i ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Anonimom dziękujemy.