Decoupage i sospeso :-)

piątek, 5 lipca 2013

Witam
dziś kolejna dawka nowości jakie udało mi się zrobić. Na początek zwykła doniczka, po raz kolejny dla Mamy :-) chociaż tym razem do pokoju :-) Mama wybrała motyw z tulipanem, jednak sam motyw wydawał mi się troszkę "ubogi". Postanowiłam pierwszy raz coś namalować... a nadmienię, że moja ręka dostaje drgawek na samą myśl o malowaniu kresek, kółeczek itp. więc nie było łatwo. Stres przy tym ogromny :-) Wyszło jak wyszło, szału nie ma, i chyba nie będę już nigdy próbować samodzielnie malować jakiś motywów :-)
 Mam tylko nadzieję, że się Mamusi spodoba :-)

Kolejną nowością w moich pracach jest sospeso.
Zrobiłam pudełko w kształcie książki... no ale tak leżało i leżało a ja na nie patrzyłam i patrzyłam i czegoś mi brakowało :-) nie mogłam tego ogarnąć no i Eureka... po wielu dniach zastanawiania się postanowiłam spróbować. Na początku nie było łatwo, no ale jakoś się udało. Co prawda wybór kwiatków i odcieni i tak nie uważam za w 100 % trafiony, no ale już nie mogłam dalej myśleć i kombinować, bo bałam się, ze przekombinuję. No i bardzo chciałam już to skończyć :-)
a oto co mi wyszło :-)

Mam nadzieję, że ten "mój wynalazek" się Wam spodoba :-)
Myślę, ze połączenie decoupage i sospeso to bardzo fajny pomysł, jednak ja jeszcze duuuuuużo muszę się nauczyć :-)
Pozdrawiam

ps. komplet z różami, czyli serwetnik i pierścienie jest jeszcze wolny :-) ktoś chętny :-)

2 komentarze:

  1. Dziękuję bardzo :-) właśnie się zabieram do kolejnych doniczek :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Zapraszamy do grona obserwatorów i ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Anonimom dziękujemy.