Serwetnik i pierścienie decoupage :-)

środa, 12 czerwca 2013

W sumie to zrobiłam to już jakiś czas temu, ale chyba musiałam dojrzeć do myśli, że mi się to podoba i mogę umieścić zdjątka na blogu do Waszej oceny...
Może nie jest zachwycające, ale mi się podoba.
Serwetnik i pierścienie na serwetki zrobiłam pierwszy raz przy użyciu patyny. Nigdy nie używałam patyny, więc nie bardzo wiedziałam jaki będzie efekt końcowy. Jednak ostatnimi czasy na http://www.youtube.com/ oglądam z zamiłowaniem dzieła autorki Inspirello. Jestem zachwycona tym, co ta Pani tam wyrabia... i z przykrością stwierdzam, że aby osiągnąć taki stan zaawansowania to musiałabym chyba wszystkie wolne chwile spędzać na szkoleniach :-) No coż, nie wykluczam, ze w końcu się zmotywuję na jakieś szkolonko, a tym czasem prezentuję Wam zdjęcia zrobionego serwetnika i czterech pierścieni do serwetek.

Dodam tylko, że środek serwetnika i pierścieni pomalowałam bejcą:-)
Oczywiście cały komplet jest jeszcze do zakupienia :-)
pozdrawiam

3 komentarze:

  1. Pieknie Ci to wyszlo. Ja podziwiam bo sama nie mam talentu do takich rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo :-) Wasze komentarze są bardzo motywujące :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Zapraszamy do grona obserwatorów i ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Anonimom dziękujemy.