Urlopik :-)

niedziela, 3 lutego 2013

Cztery miesiące to bardzo długo czasu :-)
Tyle nas tu nie było. Ostatni post był pod koniec października, nie ładnie :-(
Od tego dnia sporo się działo. Przed świętami mnóstwo zamówień na decoupage, w pracy kołomyja, bo to jasełka, bo to prezenty dla rodziców :-)
Paula chwilowo nie może dziergać, bo dzidziuś w brzuchu się kręci i powoduje zawirowania w głowie Pauli hihihi
Po tak długim czasie prezentuje prace wykonane jeszcze w zeszłym roku. Nie ukrywam, że od świąt, po wielkich bojach z zamówieniami, powiedziałam sobie "dość-przerwa" i zrobiłam sobie urlopik...aż do przedwczoraj :-)Mam nadzieję, ze spodobają się Wam moje prace
:-)

Oto moja pierwsza bombka styropianowa:-) Robiłam z dzieciakami w pracy i taka mi wyszła :-)

 Chustecznik decoupage w róże :-)
 Chustecznik decoupage lawendowy :-)
 Chustecznik decoupage w maki :-)
 Lustereczko :-)
 Szkatułka z motywem Japońskim :-)
 Taca lawendowa :-)
 Zegar decoupage - oj to było wyzwanie :-)
 Świeczniki lawendowe :-)
 Świeczniki aniołki :-)
 Tacka i dwa świeczniki - motyw "Złote anioły" :-)

Szkatułka fiołkowa :-)
 
 No i moje ostatnie i najnowsze dzieło decoupage - zegar lawendowy :-)

Teraz zamierzam  zabrać się za filc... zobaczymy co z tego wyjdzie :-)

pozdrawiam

1 komentarz:

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Zapraszamy do grona obserwatorów i ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Anonimom dziękujemy.