Troszkę jesiennie - troszkę konkurencyjnie

wtorek, 18 września 2012

Mam nadzieję, że Jola się nie obrazi z powodu konkurencyjnej pracy ;) Dziś skończyłam moje pierwsze szydełkowe mitenki. Jestem z nich strasznie dumna :) Są cieplutkie, i świetnie nadają się na jesień.



Ten egzemplarz został zrobiony z przeznaczeniem na prezent dla mojej mamy, która jutro ma urodziny. Jednak już nie długo pojawią się kolejne, w bardziej "żywych" barwach. 


Od dłuższego czasu wiszą też nowe kolczyki w kolorze jeansu. Model ten prezentowałam już wcześniej, ale w barwach zieleni. Ten rodzaj niebieskiego idealnie pasuje do odcieni żółtego koloru. Koszt: 10 zł (razem z kosztami przesyłki) Zapraszam :) 

Zapraszam chętnych do składania zamówień - czy to przez GG czy to na maila podanego w zakładce "kontakt".  Czasem warto pomyśleć o prezencie świątecznym o wiele wcześniej ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Zapraszamy do grona obserwatorów i ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Anonimom dziękujemy.