Robótka

niedziela, 5 sierpnia 2012

Witajcie... długo mnie nie było - to fakt. Ale słoneczna pogoda i okres letni nie zachęcają mnie do dziergania.  Jednakże zabrałam się w sobie i postanowiłam zrobić... szal.



Szal, który jest w połowie dziergania, i będzie ozdobiony szydełkowymi kwiatkami. W tej chwili pokażę wam robótkę "w trakcie" a za jakiś czas - wykończoną. W między czasie mogę już zaanonsować że pojawią się nowe kolczyki. 25.08 idziemy na wesele i muszę sobie stworzyć do kreacji - wszystkie jakie miałam rozeszły się jak świeże bułeczki ;) 





A więc mimo polowego rozwoju blogu zapraszam do zaglądania mimo wszystko ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za odwiedziny i komentarz. Zapraszamy do grona obserwatorów i ponownych odwiedzin.

Twój komentarz pojawi się po zatwierdzeniu.

Anonimom dziękujemy.